Az egyik legpozitívabb élmény szokott lenni a munka során, amikor a kollégákkal egy rövid időre leülnek kávézni a szünetben. Ahhoz, hogy ne szedett-vedett poharakból igyanak az alkalmazottak, egy-két szett reklámbögre jól jön a kikapcsolódáshoz. Ezek valamilyen módon jó, ha eltérnek egymástól, így mindenkinek meglehet a sajátja, mégis hasonló bögréből ihatják a kávét. Ezt meg lehet oldani olyan reklámbögre rendelésével, amelyiknek a belseje vagy a külső borítása más-más színű.

A reklámszlogen vagy logó természetesen mindegyiken ugyanaz vagy legalább hasonló lesz, de így könnyebben megkülönböztethető egyik a másiktól. Az ilyen bögrékből való mindennapos frissítő fogyasztása erősíti a közösségi élményt és közvetve úgy érezhetik a munkatársak, hogy a vállalat egyenként is figyel rájuk. A reklámbögre nemcsak a cégen belüli tevékenység során mutatós, hanem praktikus és kedves ajándék lehet abban a karácsonyi csomagban, amelyik majd az ügyfeleknek megy. De egy konferencia után szinte kötelező kiosztani mindenkinek egyet.

Vélemény, hozzászólás?