A testsúly leadása sok munkát igényel, hiszen elengedhetetlen a rendszeres testmozgás, az izmok erősítése és a zsír elégetése érdekében. Fontos azonban az egészséges táplálkozás is, valamint a szükséges vitaminok és ásványi anyagok bevitele. A szálkásítás egyszerűen véghezvihető, mindössze a megfelelő anyagok fogyasztására van szükség.

szalkasitA testsúly csökkentése 70%-ban az étkezésen dől el, hiszen ha az elfogyasztott ételek növelik a testsúlyt, akkor a mozgás önmagában nem jelent megoldást. A szálkásítás eléréséhez tehát meg kell változtatni az étkezési szokásokat. A fogyás érdekében növelni kell a fehérjebevitelt, azonban csökkenteni kell az elfogyasztott szénhidrát mennyiséget.

A fehérjebevitel növeléséhez érdemes táplálék kiegészítőt alkalmazni, ugyanis egy átlagos testsúlyú embernek 35 darab tojást kellene elfogyasztania a szükséges fehérjebevitel érdekében, vagy naponta 70 dkg csirkemellet. Így a táplálkozás egyoldalúvá válik, ami szintén hátrányt jelent a fogyásban. A sörhas és az úszógumi leadása érdekében tehát, a megfelelő mennyiségű fehérjét kell fogyasztani nap mint nap. A szálkásítás érdekében érdemes betartani az előírt diétát, így kiváló sikerélményekkel gazdagodhatnak az emberek, továbbá hatékony eredményeket érhetnek el.

Az étrend betartását segíti egy kézikönyv, ami változatos táplálkozást tesz lehetővé. Az egészséges táplálkozás ízletes ételeket biztosít a fogyni vágyóknak, így nem kell lemondaniuk a finom ízekről. A fehérjeporok különböző kivitelben vásárolhatóak meg, amelyek szintén finom ízt biztosítanak a fogyasztóknak.

Vélemény, hozzászólás?