A tartalommarketing végzése közben számtalan tevékenység valósítható meg. A weboldal vagyis a forrásoldal szövegezésén túl lehetőség van egyéb hírek, képek és videók posztolására, vagyis megosztására is.

Ezek a posztolások szólhatnak egy-egy sláger termék bemutatásáról, akciókról vagy valami egyéb, aktuális dologról. A lényeg, hogy a vállalat a tartalommarketing által felhívja magára a figyelmet és állandó jelleggel köztudatban legyen. De ne gondoljuk, hogy a nagyobb hangsúly a gyakori jelleggel közzétett szövegeken és képeken van. Persze napi szinten ezek hívják fel magukra a figyelmet, de a tartalommarketing lényegesebb része a forrásoldal karbantartása. Hiszen egy-egy poszt elolvasása után az érdeklődő erre az oldalra van irányítva, aminek a tartalma, ha nem ragadja meg őt, azonnal el fog navigálni. Tehát itt is érdekes, aktuális és kedvező tartalmat talál, már meg is nyertük magunknak.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük