Az online marketing fontos célja, hogy olyan követőket és látogatókat érjünk el vele, akikből utána lojális közönség és elköteleződött közösségünk lesz. Így leírva nem is tűnik olyan bonyolultnak igaz? Az ideális az lenne, ha a befektetett munkánk, csodás képeink, remek tartalmaink elegendőek lennének ahhoz, hogy organikusan is egyre több és több olyan embert érjünk el, akik megteremtik a követői bázisunk alapját és biztosítják vállalkozásunk bevételeit. Ez azonban koránt sincsen így. Online marketing és hirdetések nélkül csak nagyon nagyon keveseknek adatik meg az, hogy szélesebb körben ismertté vállnak. De ha nem értünk hozzá, az online marketing tevékenységeinkre elköltött összeg az ablakon kidobott pénz lesz csupán, a remélt eredmények nélkül. Sokan csalódtak már az online marketing világában, pedig jó lenne elfogadni és megérteni, hogy egy kiforrott stratégia és egy profi szakember igenis csodákra képes. Már azzal is pozitív változást érhetünk el, ha szem előtt tartjuk az alábbiakat: mindig a minőségi tartalmon legyen a fókuszunk. Emellett olyan tartalmakat készítsünk, ami kizökkenti a felhasználót a monotonitásból és arra készteti, hogy megálljon egy pillanatra, jobb esetben likeoljon, kommenteljen, kattintson tehát legyen valamilyen interakció a részéről. Hiszen ez az elköteleződés első biztos jele, amiből utána elkezdhetjük a felfelé építkezést.