Sokan felszisszenhetnek a bejegyzés címének elolvasása után, hogy mi? Két másodperc? Hát hogyan is lehetne meggyőzni valakit két másodperc alatt? Bizony, ez az idő nagyon kevés, viszont nagyjából az online világban, a honlapunk betöltődése után ennyi idő áll rendelkezésünkre az érdeklődők figyelmének megtartásában. A reklámügynökségek Budapesten egyetértenek a magyar reklámügynökségek nézetével, miszerint a cégünk bemutatására szánt honlapot nem elég csak úgy összedobni. A reklámügynökségek Budapesten szerint a holnap célja a reprezentálás, meggyőzés és az érdeklődés felkeltése, a kapcsolatfelvételre és vásárlásra ösztönzés. A vállalkozásunk holnapjának egységesnek kell lennie és nagyon fontos, hogy illeszkedjen cégünk már meglévő arculatához. Ha prémium, magas minőségű szolgáltatásokat kínálunk ügyfeleinknek, akkor ennek bizony 2 mp alatt vissza kell köszönnie az oldalunkat böngésző látogatók számára. A magyar reklámügynökségek mind a formai, mind a tartalmi részekben tudnak segíteni nekünk és tisztában vannak minden olyan apró részlettel is, ami például a megfelelő keresőoptimalizáláshoz, vagy a mobilon vagy tableten való jól láthatósághoz kell. A lassú, átláthatatlan honlapokkal esélyünk sincs labdába rúgni, érdemes tehát időt szánnunk a megfelelő megjelenés kialakítására, amiből a jövőben csak profitálhatunk.