Tisztában vagyunk vele, hogy az influenszer szó sokan számában kelt negatív érzéseket. De itt az ideje tiszta vizet önteni a pohárba, vegy legalább is túltenni magunkat a negatív sztereotípiákon és a tényeket alapul véve górcső alá venni egy influenszerrel való együttműködés lehetséges előnyeit. Nem szabad hagynia egyik oldalnak sem, hogy néhány felelőtlen, hamis és megbízhatatlan véleményvezér miatt azokat az infulenszereket is ismeretlenül minősítsük, akikkel korrektül lehet együtt dolgozni, akik megbízhatók, hitelesek és lehet rájuk számítani az együttműködések során. A rossz példák és negatív tapasztalatok gyorsabban terjednek, pedig jócskán akad a hazai piacon is olyan influenszer marketing kampány, ami sikeresnek és eredményesnek bizonyult. A kulcs talán abban rejlik, hogy szánjunk időt arra, hogy olyan influenszer támogatását vegyük igénybe, aki a vállalkozásunkhoz és a termékünkhöz leginkább passzo, hitelesen tud majd népszerűsíteni minket. Ez alatt számos szempont felsorakoztatható, kezdve azzal, hogy a célközönségünk érdeklődési körében vannak e közös pontok, hogy a kommunikációja, személyisége passzol-e a vállalkozásunk által képviselt értékekhez. Továbbá hogy az adott influenszer marketing együttműködés megfizethető-e számunkra.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük