Aki gyakran böngészik külföldi honlapokat és webáruházakat, az biztosan észrevette már azt az új, vagy újra divatba jött elemeket, amiket infografikának nevezünk. Egy infografika sokkal több, mint pusztán egy szimpla kép, vagy stock fotó. Az infografika azt a célt szolgálja, hogy a szöveget, azt átadni kívánt üzenetet könnyebben fel tudja dolgozni és megértse az olvasó, látogató. Tetszik, nem tetszik, és bármennyire is ágálunk ellene, az emberek egyre kevesebbet olvasnak és sajnos a szövegértésünk is érezhetően, mérhetően romlott az elmúlt években. Így sokszor hiába a szuper marketing szöveg, ha az nem ér célba. Viszont ha kiegészítésképp egy, vagy akár több infografika is helyet kap a szöveg mellett, az nagyban segítheti a megértést. Érdemes tehát ezt a külföldön már jól bevált példát integrálni a marketingünkbe és beépítenünk a honlapunk, weboldalunk szövegeibe. Mivel az infografika használata hazánkban még nem annyira elterjedt, így akár versenyelőnyre is szert tehetünk, ha a konkurenciánknál hamarabb alkalmazzuk. Ha mindenképpen szeretnénk, viszont nincs ötletünk, hogy hogyan és miképp álljunk neki, kérjünk szakértői segítséget, például egy online marketing ügynökség minden bizonnyal a segítségünkre lehet ebben is.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük