Egy weboldal létrehozása a tucatnyi ingyenesen elérhető sablon segítségével már egy laikus számára is könnyen elérhető.
A világon jelenleg már egymilliárdnál is több weboldal létezik, ám ezek közül több millió szinte egyáltalán nem látogatott. Mi lehet velük a probléma? Tegyük fel, hogy a készítőik szeretnék, hogy legyenek látogatók az oldalon, viszont senki nem érdeklődik iránta. Az egyik legvalószínűbb ok, hogy a honlap nem felel meg a SEO követelményeinek. A SEO, vagy magyarul keresőoptimalizálás lényege, hogy egy adott kulcsszóra való rákeresés után, a mi weboldalunk a Google természetes találati listájának élén szerepeljen. Ugyanis itt van a legnagyobb esély arra, hogy az érdeklődők és a potenciális vásárlók minket válasszanak a konkurencia helyett. A keresőoptimalizálás a marketing szakma egyik nagyon fontos területe. Az interneten rengeteg praktikát, tippet és hasznos tanácsot lehet olvasni ezzel kapcsolatban, azonban egy honlap keresőoptimalizáltságának beállításához mélyebb és pontosabb tudásra van szükség, ami csak a marketing szakembereknek van meg. Ha tehát egy weboldalnak nincs vagy csak alacsony látogatottsága, érdemes felkeresni egy marketing szakembert és felülvizsgálni a holnapot ennek fényében.