A napokban nagy port kavart, több cikk és vélemény is napvilágot látott egy híres magyar séf egyik posztjáról a közösségi médiában. Sokan a szakma meggyalázásának és lealacsonyításának, egy profi séfhez méltatlannak találják az együttműködést. Mások viszont semmi kivetnivalót nem láttak benne. Az tény, hogy ha online marketing ügynökség áll a poszt és a reklám együttműködés mögött, akkor eléggé veszélyes vizekre evezett. Az ilyen kényes együttműködések és megjelenések a profi digitális reklámügynökség szakértői szerint akár a visszájára is elsülhetnek és jelentősen rombolhatják az adott influencer megítélését. Egy influencer hatással van a közösségére, ami akár több százezer követőt is jelenthet magyar viszonylatban. Természetesen ez a szám egy világhírű influencer esetében az online marketing ügynökség elmondása szerint több milliós is lehet. Tehát ez már nagy felelősséggel is jár, amit sajnos elég gyakran rosszul kezelnek a véleményvezérek. Először azt kéne megnézniük a digitális reklámügynökség szerint, hogy a követőinket valóban érdekli e az adott tartalom, együttműködésre szánt termék, szolgáltatás. Nyújt- e valós értéket, hitelesen tudunk e írni róla, passzol-e az eddigi tartalmainkhoz, stílusunkhoz, valóban kipróbáltuk, teszteltük-e és tényleg megvolt-e a megelégedettség? Sajnos még mindig helytálló az a régi mondás, ami egy híresség szájából hangzott el, hogy van az a pénz, amiért korpás lesz az ember haja. És tényleg, a világmárkák olyan összegeket is képesek felkínálni egy-egy ilyen tartalomért ami az átlag ember számára elképzelhetetlen.