Egy digitális reklámügynökség hatalmas felelősséget vállal magára nap, mint nap. Tudjuk, hogy a médiából a szélrózsa minden irányából ömlenek ránk a reklámok és hirdetések. De nem csak ránk, hanem gyermekeinkre, a fiatalokra is, akik sokszor még nehezen tudják megkülönböztetni a valóságot a valótlan dolgoktól.  Sokkal naívabbak és hiszékenyebbek is és ezt sajnos sok cég a kommunikációjában gátlástalanul ki is használja a magasabb profit érdekében. A reklám ügynökség sokszor eltúlzott, kiszínesített és figyelemfelkeltő kommunikációt folytat, ami már szinte kötelező azért, hogy a hatalmas reklámzajban felfigyeljenek az ügyfeleik kommunikációjára, elérje az emberek ingerküszöbét egy-egy megjelenés és meglegyen a kellő hatás, amiért ügye a reklám ügynökség ügyfele fizetett. Viszont nem feltétlenül csak a digitális reklámügynökség felelőssége, hogy a fiatalok hogyan értelmezik a rájuk zúduló tömérdek reklámot. Jó lenne, ha a szülők szánnának időt arra, hogy beszélgessenek gyermekeikkel és megmutassák nekik, hogy milyen is az igazi világ. Hogy megtapasztalhassák, hogy a tehén sok színű lehet, de például lila biztosan nem. És még számos példát fel tudnánk sorolni, ami tévesen rögzülhet a gyerekekben és ezáltal megzavarhatja akár a világról alkotott képüket is.