A marketing hidat képez a vállalat és a vásárlói között. Annak érdekében, hogy a leghatékonyabb ódon történjen meg a „híd” felépítése, érdemes hozzáértőkhöz, vagyis marketing szakemberekhez fordulni. A marketing szakemberek annak hatására, hogy sok éves tapasztalatuk és megannyi tudásuk van a módszerekkel, technikákkal kapcsolatban, sokkal hatékonyabb módon érik el a vállalat célközönségét és nem csak felkeltik az érdeklődését, hanem vásárlásra is ösztönzik őket.
A marketing szakemberek szerint a siker kulcsa az, hogy a kiszemelt piac és a vásárlók szemszögéből képesek nézni a reklámokat, termékeket és szolgáltatásokat, így a megtervezett hirdetés is sikeresebbé tud válni. Sőt, nem elég jól ismerni a fogyasztókat és azok „szemüvegén” keresztül nézni egy helyzetet, a fogyasztók problémáit kell meglátni, és arra megoldást kínálni egy termék által. Így nem a termék megalkotása az első, amiről feltételezhetjük, hogy majd megold egy problémát. Hanem először a problémát kell felfedezni, egyértelművé tenni és arra kell megkeresni a megoldást kínáló terméket.